< nazaj na novice

24. spominski pohod na Triglav

ZVVS / SEVER / ZZB NOV / ZSČ

10. in 11. JULIJ 2009

Pohod so prvič skupaj organizirali člani Združenja borcev za vrednote NOB, Veteranov vojne za Slovenijo ( ZVVS in SEVER) in Zveze slovenskih častnikov.

Letošnjega pohoda sva se iz OZVVS Dolenjska udeležila Marjan Malnarič in Aleš Simčič.

Odšla sva iz Novega mesta ob 03.30 in prišla ob 05.30 uri na deževno Pokljuko.

Po prevzemu spominskih majic, kap in značk, smo se ob 06.00 uri napotili proti Triglavu.

Hodili smo v manjših skupinah. Pot nas je vodila nad planino Konjščica, nad Velim poljem do Vodnikovega doma, kjer je bil krajši počitek. Ker nas je celo pot spremljal dež in še ni kazalo, da bo prenehal, se je vodstvo pohoda odločilo, da se na vrh Triglava ne gre, temveč bo slovesnost samo na Triglavskemu domu na Kredarici. Po prihodu na Triglavski dom ob 12.30 uri je dež sicer prenehal, vendar je pihal veter in Triglav je bil v oblakih.

Ob 15.00 uri je bila slovesnost z razvrstitvijo praporjev. Zapel je mešani pevski zbor - sestavljen iz članov vseh združenj - kateremu smo se pridružili tudi udeleženci pohoda. Govorili so slavnostni govorniki – načelnik Generalštaba slovenske vojske, stotnik Kuhar, ki je na misiji v Afganistanu, sedaj na dopustu, ter predsednika združenj ZVVS in ZSČ.

Po slovesnosti se je pričelo druženje vseh udeležencev v domu do poznih nočnih ur.

Zaradi velikega števila udeležencev, smo bili nastanjeni v Triglavskem domu na Kredarici (290), Domu na Planiki (120) in Staničevem domu (112).

Zjutraj smo odšli v dolino ob 6.30 uri v prekrasnem sončnem vremenu.

Na Pokljuki smo bili deležni vojaškega pasulja.

Ob 13.00 uri je bila slovesnost, ki ji je prisostvoval, kot časni gost, predsednik republike.

Slovesnost se je pričela s prihodom kolone na prireditveni prostor na novem biatlonskem centru. Na začetku kolone so bili izza državne zastave prapori vseh združenj organizatorjev, za njimi  prapori območnih zvez, ter prapori ostalih udeležencev. Sledili so vsi pohodniki ter člani združenj, ki so prišli na Pokljuko samo na slovesnost.

Po slovesnosti je igrala živa glasba za ples in druženje, na stojnicah so nudili različno hrano, pijačo in razne spominke.

Zapisal: Aleš Simčič

Vodstvo

Drugo jutro

Komentarji

Vsebina spletne strani se prikazuje glede na uporabniški nivo. Za prikaz celotne vsebine, komentiranje in glasovanje je potrebna prijava.

Uporabniško ime:
Geslo:

Registracija novega uporabnika.

Pozabljeno uporabniško ime in geslo

Forum
Koristne informacije, aktualne teme
Peticije
Podpisovanje peticij o aktualnih temah
Veteran
Glasilo Veteran
Spomini 1991
Spomini na osamosvojitveno vojno
Mediji o nas
Časopisni izrezki, članki, ...
Kazalo strani
Prikaz drevesne strukture spletne strani
Kontakti
Pokličite nas, pišite nam ...

Izberi kategorijo

skupaj št. pogledov strani: 2431
št. pogledov trenutnega uporabnika: 2365
Slovenska Vojska Zaposlimo

ZVVS, Rojčeva ulica 16, p.p. 2780, 1110 Ljubljana, Telefon: 01 524-17-84, Telefaks: 01 524-26-88, E-pošta: zveza@zvvs.si

© 2008 ZVVS, Vse pravice pridržane!Avtorji / DisclaimerPravno obvestilo / LegalOblikovanje: potres izdelava spletnih strani in grafično oblikovanje

strežnik: ZVVS.si@zvvs.si | strežniški datum in čas: 21.11.2019 04:32:01 | čas izdelave strani: 0,423s